typ jag dör av värmeslag? fast inte klaga ;)

det var verkligen varmare idag, puuh. kom precis ut ur duschen, för efter en dag på gröningen och cykla dit och hem är man lagom fresh efter. men kul var det, jag cyklade ner på typ 12 minuter, ojoj :O och mötte julia, vi la oss och solade en stund och sen doppade oss. och varmt var det inte. solade en stund till, gick och köpte pizza, badade, solade, åt glass, badade, solade. en riktigt toppen sommarlovsdag tycker jag! och jullis måste gå i terapi nu eftersom hon såg något hon inte ville se! :O hahaha. naaw. tack för en underbar dag julia, jag älskar dig. (v)

om knappt en timme blir det iväg och passa nikolaus och tim, och efter det ska jag bara snabbt hem och hämta lite saker, sen sover jag hos frida inatt och imorgon blir det råå badet ;) skriver kanske nånting ikväll om jag får låna fridas dator lite, hehe ;) puss på er! <3


thailand 2008 <3 fast värmen har vi faktiskt hemma nu oxå.

Kommentarer
Postat av: julia

jaaa, måste verkligen ha terapi!! :o

hahaha, tack ollis för dagen (:

jag älskar diiig (L)

2009-06-24 @ 17:25:35
URL: http://breathee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0