det bästa ur 8an <3

Första dagen 18/8
Det var bara några få jag hade träffat på lovet och eftersom jag var borta hela terminen innan så var det riktigt roligt att bara komma tillbaka till skolan och träffa alla :)

Lägret 20/8
Okej, det var inte överdrivet roligt kanske. Men vi lär komma ihåg det iallafall, ingen täckning alls och vi lekte lekar hela första dagen. Men jag fick en kul grupp då har jag för mig och det är ju inte fy skam att ha två dagar tsm med 8orna, rätt kul faktiskt :)


mitt ute i ödemarken... :S

Discot på tivoli på hösten 28/8
Alla skoldisco är faktiskt roliga och den gången var det ganska stort så allt blev inte ihopmegat. Det är lite ekebo-feeling över PS discona faktiskt så det va skojs, tror jag va mest med Frida då :)

Klassfoto 11/9
Fy tusan vad 8:6 är bäst alltså, vi tog bilder utanför klassrummet och sånt, plus att på det riktiga klassfotot så blev nästan alla bra oxå :)



världens bästa klass, 8:6 <3

Hata Göteborg-temadag 17/9
Vi kollade på hata Göteborg och sen kom skådespelarna till Procivitas och hade typ lite föreläsning eller vad man ska säga. Efter det så gick Daniella runt och sa alla roliga repliker, haha ingen kan immitera så bra som henne, riktigt roligt :)
Reningsverket 16/10
Hur kan vi glömma? Det var nog det äckligaste jag någonsin har varit med om, uusch säger jag bara! Och den dagen hade Per-Axel sin orangea mössa oxå, den lär vi aldrig glömma :)

Friluftsdag 24/11
Först spelade jag bowling med Oliwia och Frida, sen spelade jag och Frida badminton :)

Mentorsgruppens dag 17/12
Jag och Elin åt på en kinarestaurang, typ lunch buffé. Och vi åt verkligen som tokar, hur mycket som helst! Och gott var det! Sen tog vi bussen upp till Olympia för att spela bowling med mentorsgruppen. Kommer inte ihåg vem som vann men roligt var det, när vi bytte namn på varandra hela tiden och sånt, haha :)


Elin pelin och jag! :)<3

Julavslutning 18/12
Dom som sjöng i kyrkan var inte alls i stil med dom förra året. Och vi fick våra första betyg. Snacka om att jag inte var så duktig då :$

Skolstart igen 8/1
Kommer inte ihåg vad vi gjorde faktiskt (a)

Vinterfriluftsdag 29/1
Ååååh, roligaste nåågonsin :D vallåsen med den roliga delen av klassen, jag åkte mest med Fay, Fiona, Oliver och Kim om jag inte minns helt fel? Gud vad roligt vi hade alltså, åkte skidor och skrattade en massa :)


Frida och Oliwia i liften :)<3

Temadag kär & lek 2/2
Dagen började med speed-dateing, så töntigt, haha :P sen gick vi runt på olika stationer och på en av dom skulle man göra en film! Dom skulle vi kolla på sen alla men det gjorde vi aldrig, haha vår blev så fuul. Men vi vann hela temadagen, det ni! :)

Prao v. 8-9
Två veckor var jag på Linnea trädgården, ganska roligt, men fick mest diska, ställa iordning, koka kaffe, fixa sallad och sånt. Men jag kunde göra mycket av det som dom gjorde så det var väl kul :)

8:6 pyamasdag 30/4
Självklart är det vår normala klass som gör nåt sånthär, alla i klassen kommer i pyamas en dag i skolan! Riktigt roligt faktiskt, och många blickar fick vi på oss :)


snygga till 1000! <3

Friluftsdag Heden 8/5
Hela PS 1 & 2 på Heden, gick runt i mentorsgrupperna och ja gjorde friidrottsgrenar helt enkelt. Och vi gick med kompismentorsgruppen förresten, Fridas mentorsgrupp. Och jag och Anna sprang runt och hockeytacklade alla, haha :D sen spelade lärarna fotboll mot eleverna och Gabrielle, Helenas lärarkandidat som jag hatar, var med. Vi hann med första bussen hem och den var nästan tom, muhaha :)

Soptippen 13/5
Ja, usch på det med! Där luktade hemskt och han gubben var ganska yr. Men vi åkte i världens sötaste buss dit, haha :)


Fiona och jag! :)<3

Disco tivoli på våren 28/5
Jag, Fay, Fiona och Oliwia fixade oss hos Fay och sen tog vi tåget in. Det var mycket mindre men vi hade jättekul och dansade en massa :)

Friluftsdag Ven 3/6
Det var oxå riktigt roligt, cyklade runt och sen gympade vi och spelade brännboll på fotbollsplanen. Fast på vägen hem blev vi ju dyngblöta av vågorna, bläää. Men annars var dagen jätterolig :)

Ribban Cup och Grytan 8/6
Ja, det var ju igår då. Men det var kul :)

Det är iallafall några av de roliga sakerna som har hänt om man säger så, men här kommer lite andra bilder från vanliga dagar i skolan :)


fay <3                                                        oliwia <3

p.p <3 linnea, anna, kim                       fikan på franskan :)

mosken                                                    fiona, frida, oliwia <3

bjuder vi på! fay & linnea <3                 maten, elin, linnea, emelie <3

nu blev det ett långt inlägg med många bilder!
det gillar ni va? ;) puss på er! <3

Kommentarer
Postat av: amanda

sv; tack dsm :)

2009-06-12 @ 14:33:08
URL: http://aamandakarlssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0