Ven

Ven idag då! Det var faktiskt roligt. Först blev jag hämtad av Frida och Claes och åkte ut till Råå, vi typ kom på helt fel sida och var som vanligt ute i sista sekunden så Frida ringde Louise och fick prata med Jon, (världens segaste lärare) och dom höll på att gå på båten, vi såg dom och allt men visste inte hur vi skulle komma dit. Så vi fick typ springa hur långt som helst kändes det som :O fast det var det inte :P

När vi väl kom över till Ven så fick varje klass bara 2 tandemcyklar, först till kvarn. Och såklart kom vi 3:a (y) så det blev vanliga cyklar. Ni skulle sett alla sexiga 8:or med hjälm och allt ;)

Sen när allt va klart så cyklade vi lite, typ en rätt lång runda, eller ganska iallafall. Efter det så landade vi på fotbollsplanen, gympade lite på gräset (2 flickisar faktiskt :O), åt, spelade brännboll, köpte glass och lite sånt mysigt ;)

Klockan började närma sig ett och vi tog våra cyklar, lämnade tillbaka dom och satte oss nere i hamnen. Oliver läste upp sina sms, hahaha. Och vi köpte en glass till (y) Snabbt som attans kom vi ut på piren och blev uppropade och klockan två kom vi med den första båten tillbaka. Jag och Fay la oss och soolade typ långt fram, fint väder jue! Sen kom värsta vågen rakt över oss, och sen typ 5784953 till.

När vi väl kom in till Råå var vi genomblöta och satt och skakade. Snälla Louises mamma frågade om vi ville ha skjuts till stan, TACK! Sen bussen hem.

Nu har jag precis tagit ett varmt bad och sitter här med en mysig huvudvärk. Får se hur det blir sen, känns som att med tanke på den förkylningen jag hade innan och att jag satt och frös hur mycket som helst hur länge som helst kommer jag må sådär bra imorgon. Men men. Vi hoppas på det bästa. Skriver mer sen, puss på er! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0