vi gör ju endå inget i skolan, varför inte va lediga?

Sjukt skön dag i skolan, tänk att vi slutar på TORSDAG! Det känns helt overkligt men så är det faktiskt ;D det ska bli riktigt skönt men samtidigt helt sorgligt, fy vad jag kommer sakna min klass, 8:6 är bäst <3 och nästa år är vi 9:6, aaah! Så långt har jag inte ens tänkt innan men det är... Läskigt!?

Iallafall, först på idrotten så var inte Mudde där som vanligt. Så vi hade Linus och spelade engelsk brännboll? Aja, konstigt iaf och vi förloorade. Men skit samma, det va skittråkigt och jag fattade inte ett skit. Sen på bilden & engelskan så kollade vi film, The full monty. I och med det inte va nån text och jag inte lyssnade så fattade jag inte så mycket, men vad gör det? Efter de gick vi till lärarrummet och fick reda på betygen på redovisningen och skivomslaget, fick VG på båda. Och hade förbättrat redovisningen på väldigt många punkter sen Min Ö, det gillar vi :D sen även VG i bild, och jag kan inte rita så jag är nöjd :D sen gick vi och kollade på beachhandboll på Fria Bad, Daniellas lag vann med 22-3 (H) riktigt duktiga var dom ;) sen var dagen helt plötsligt slut och jag tog bussen hem med Frida.

Ikväll kommer Wolfgang och Marie-Therese och killarna hit och äter plus att Fionisen ska sova här :D sen imorron blir det iväg till Ystad, åker väl vid 10 nåt sånt. För att vi ska ha kul! puss på er! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0