08.02

här sitter man igen, fredag morgon. detta är den enda fredagen den 27 mars 2009 någonsin, så det är lika bra att göra det bästa av den ;D haha. så sa alltid maria (min lärare i thailand) att hennes lärare sa till dom när hon va liten. det ligger något i det antar jag, även om det är lite drygt eftersom man kan säga så varje dag. om en stund ska jag sticka iväg till skolan, men fick reda på att jag slapp ta bussen eftersom kalas gärna ville testa sin lånebil ;) måste erkänna att jag är lite nervös inför mitt matteprov idag... sen är det blö - äckelstäd och dansa lite med fay, fiona & oliwia innan jag måste sticka iväg till gh. idag ska alla ur turkos som ska tävla ha meddelat det, ska bli roligt att se vilka som ska vara med :) tyvärr, eller tyvärr och tyvärr, iallafall ska dom tävla trekampen precis som hulken så jag kommer bo i GA-hallen 1-2-3 maj. hahaha, men det är kul att va med på båda sina gruppers första tävling. eller det finns de som har tävlat förut men de flesta har inte.

jag borde börja lägga in lite mer bilder, det är så tomt i bloggen just nu. dock inte bilder på mig själv men andra bilder, ja ni fattar poängen. här kommer en lite halvtråkig, men det är bättre än inget? puss på er! <3




en insida i skivomslaget, vad tycks? :)

Kommentarer
Postat av: sandra

vi kan bo i ga hallen tillsammans :)

2009-03-27 @ 16:55:00
URL: http://sijs.blogg.se/
Postat av: » Mikaela - hockeyfru & nagelteknolog

du borde byta textsnitt på texten så det inte blir så jobbigt att läsa ;D

2009-03-27 @ 17:00:51
URL: http://thisismikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0