5 mars

puuh, äntligen har man hamnat här igen.
varit fullt upp hela dagen, eller ja, träffade morfar vid ih typ halv 11, så spelade vi bowling en timme. gissa vem som fick 7 strike?? (h' tack, jagvet att jag är bäst. nä, men det gick helt okej. sen gick jag ner i stan och gick runt typ länge, köpte iaf värmeskyddande grej till håret & paket till frida. sen gick jag till mcdonalds aldelles själv eftersom varken frida eller fay var snälla nog att följa med mig (okej, deras handledare kanske) så jag gick dit själv och hon tanten tyckte inte jag skulle få äta happy meal eftersom de inte fick in så mycket leksaker. hon trodde alltså att jag ville ha leksaken? ;o och en liten läskig grej, en från 3 och en från telenor frågade mig om jag var mellan 18 och 26... hmm... ja, det är jag ju nog... sen gick jag och sa hej till fay. och när frida slutade åkte vi hem till henne och spelade guitar hero och singstar och sånt, sen passade jag elin ett tag. men nu är jag somsagt hemma & det är rätt skönt det me. imorron ska vi ha turkos för första gången och det ska bli skojs (: puss på er! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0