aj aj aj!

styrkan igår känns verkligen idag! jag har ont i benen, speciellt låren. i skolan fick folket vänta på mig nästan hela tiden, men det gjorde de ändå inte knappt. jag går med helt raka ben eftersom det känns minst så och när jag går nerför trappor känns det som... jag vet inte vad, men det gör väldigt ont iallafall. efter skolan idag så var jag & fay kvar en liten stund i stan, jag åt thaibox och hon åt en macka. jag vet att jag är tjock, men vi har faktiskt kommit på en diet nu som vi ska försöka följa så gott det går! tummen upp för det. sen stack jag till tandläkaren, var där inne ca 2 sekunder och fick bita i en vaxgrej. om den "passar" om ett halvår eller år får jag nog tandställning, annars inte. störigt! det har varit såhär flera år nu och jag slår vad om att det inte kommer ändras. jag vill faktiskt nästan ha tandställning nu, det är ju bättre att fixa till det nu. men jaja, vi får se vad som händer. ikväll är det house, desperate houswifes och the mentalist samtidigt! vad ska man välja? jag tror det blir house faktiskt. puss på er! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0