chill.

klockomställningsdagar suger!
men jaja, nu kommer det bli ljusare och det är väl alltid ett plus. men timmen man gick minus inatt kändes på träningen. annars gick det bra, jag tror bara det är 3 - kanske 4 friståendeträningar till finalen nu, ooh vad jag vill vinna! ;D riktigt less på 5 platsen, eller mja, jag har bara tävlat final en gång innan men resten av friendsen har gjort det 3 och alltid kommit jävla 5a. haha, vi ska kötta ner alla nu, ska gå in på gymnastikförbundets hemsida och kolla till hur många lag vi tävlar mot lite senare.

söndagar för övrigt är chill. ska fortsätta på skivomslaget och sova idag. ingen beck ikväll så får väl se om det är något annat, annars blir det en tidig kväll, känns som att jag behöver det. puss på er! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0