cykling, dans, städ & plugg. + lite till.

dagen började med dansprojekt i skolan, vi tränade lite och sen var vi den enda gruppen som var redo att visa upp idag. jag tyckte det gick bra, lite otakt på vissa ställen, so what? vi var jävligt bra, och det tyckte martin oxå :D med tanke på hur lite tid vi har haft så är jag sjukt nöjd. hoppas detta bättrade mitt idrottsbetyg? :) sen engelska & so, rätt kul. eller ja, på engelskan skulle jag, frida och louise förhöra varandra på orden och jag kan säga att vi flabbade rätt mycket. efter lunch va det hemkunskap, lite näringslära och sen ut i köket och göra hamburgertallrik :D skitgott faktiskt, men fiona bara klagade på att potatisklyftorna var för hårda (och tro mig, det var dom INTE!) sen städ, elin var sjuk så jag tömde papperskorgarna snabbt och sen cyklade jag hem med frida. justdet, vi cyklar från och med idag. hmm... jaja, sen kom fiona och vi pluggade rätt mycket, mer än jag hade gjort om jag var själv. fiona och jag är bäst, studteamet ;D sen skjutsade jag henne till maria och nu sitter jag här... funderar på att forstätta med min miniordlista till islam men det lutar mer åt att träna franskaglosorna till imorgon. 35 ord på 2 dagar? vafan tänker olga med ibland? hoppas vi får tillbaka franskaarbetet då. skriver kanske lite mer senare, puss på er! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0