det vill inte sig som jag vill

Nu är jag hemma och har varit det i en timme, vi får skjuts av Carina ut till gh så hinner Ida äta oxå. Så nu fick jag plötsligt ungefär 40 minuter över och då hamnade jag här, har det hänt förut? Haha, nej, tror inte det va. Jag stör mig på måndagar. Skolan, helt okej förutom att vi har fucking franska, sen hinner man lixom hem en timme innan man ska flänga iväg igen, till gh. När man kommer hem är klockan redan halv 10 och då ska man äta och duscha och sen hoppa ner i sängen. Jag känner verkligen inte för att träna idag, eller jo för träningens skull, absolut. Men för hur mycket tränarna gillar mig för tillfället så nej. Och om jag är tyst eller något typ två sekunder så dampar alla för att jag är sur även fast jag ibland inte är det, och om någon annan är ledsen så är alla framme där på två sekunder men om det är jag är det inte så viktigt längre. Är det någon som fattar att jag inte riktigt pallar med detta längre?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0