från gliss till foto.

nusnart ska jag platta håret, ska bara orka resa mig upp. har förresten testat mitt sånt värmeskydd, det luktar megagott och så funkar det nog (: fast jag har bara fönat håret änsålänge men endå. tummen upp för gliss! haha, imorse när jag gick upp och duschade så tog jag gliss schampo och balsam sen direkt när jag går ut ur duschen tar jag gliss värmeskydd. haha, litet glissfreak där. nä, men det luktar faktiskt megagott och så är det jättebra! jag är sådär riktigt fotosugen men vädret är ingen höjdare, så ni får hålla ut lite till så kmr det kanske några bilder nån gång i framtiden. jag & vera ska nog ut och fota i helgen (: och imrn blir det antingen louise eller så sover frida här. puss på er! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0