fredag&lördag

Hej på er!

Igår var det fredag, en av mina helvetesdagar. Jag åker till skolan på morgonen, har först idrott och sen lite andra lektioner. Vi slutar 13.50, vilket är skönt MEN då ska jag drälla runt på stan ensam 1,5 timme för att sen ta bussen upp til gh med Josse. Tjejerna i Turkos har träning 2 timmar så det är iochförsig rätt skönt, då är jag hemma nån gång runt halv 7. Men igår hämtade vi upp Josse på vägen hem för att hon skulle sova hos oss. Vi åt och kollade på tv och sen dog vi runt 12. En fredagkväll!?

Imorse ringde klockan 9, vi gick upp och fixade oss och blev hämtade av Carina vid halv 11. När vi kom till Landskrona började defileringen nästan direkt och tävlingen startade. Jag och Josse var jättenervösa men det gick bra för typ alla, eftersom jag kände folk från sisådär 5 lag hejade jag ju lite på alla. Måste bara tillägga att tävlingen var riktigt dåligt arrangerad, så nu kan inte Fiona säga att den var bra nån stans. Kom hem för sisådär en timme sen och om 1,5 timme får vi gäster. Mats, Cecilia och lilla Louise. Nu är jag extremt trött och ska nog vila lite. puss på er! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0