grattis frida! <3

gud vad jag hatar när folk lägger sig i och har en massa åsikter. ingen kan endå ändra på vad jag tycker och tänker, för allt detta nu sitter i mitt huvud och ingen annanstans. & det är ju inte så att jag har blivit dum i huvet på något sätt heller. för det verkar ni tydligen inte fatta.
___

dagen började jättebra, när jag gick ut var det riktig vårkänsla, solen sken och himlen var blå. det var frida som hade beställt det sa hon, det är ju faktiskt hennes födelsedag! grattis frida! <3 kom till skolan & hade massa lektioner, helena var sjuk så vi tittade på film på både svenskan och so:n istället. ett öga rött, inte världens bästa film men skit samma. sen skjutsade eva oss hem till frida och hon gjorde klart sin tårta och sen kom hennes släkt och vi fikade och sånt, mumsigt! kladdkaka med grädde och blåbär samt toscakaka. senså spelade vi lite singstar och jag övade på so what på piano. jag kan den typ nu (: hon skulle dansa och jag gick hem och då snöade det riktigt mycket! neej, vill verkligen ha sommar nu! sommaren är sjuukt efterlängtad, och våren också för den delen. jag har typ övertalat mamma att köpa ett par byxor till mig, trevliiiigt :D puss på er! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0