haatar det!

Tusentack för en jättemysig kväll igår, Frida, Sandra & Ida! älskar er! <3

Träning imorse, vi bytte platser i friståendet inför finalen och jag och julia har helt enkelt bytt platser med varandra. sen skulle vi fixa ihop de takterna där vi måste lägga in en till hjulning och så. sen hände det en massa annat som jag itne orkar berätta, blir så jävla lack på allt att det nästan inte är sant. när ens tränare sitter och snackar om en känns det sådär bra och när man kollar åt deras håll blir de helt tysta. om man vågar säga till får man en jävla massa skit och det vet säkert många redan.

När jag kom hem åt och duschade jag och sen följde jag med Frida och Eva ut på en liten promenad och sen gick vi hem hit och åt glass med varma hallon. MUMS säger jag bara. ja, min "diet" grej behöver inte hållas lika noga på helgerna, igår var jag itne direkt nyttig heller och imorse åt jag massa chips å sånt som var över från igår.

Nu ska jag redigera bilder till mitt skivomslag, skriver igen senare. puss på er! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0