längtar till ikväll! (:

nu ska jag ta mig tid att skriva ett rätt långt inlägg, det var ett tag sen det hände sist.

första veckan i skolan efter en veckas lov och två veckors prao. jag måste erkänna att det är väldigt skönt att va tillbaka igen, jag gillar min skola och framförallt mina underbara kompisar extremt mycket. det är nästan lite sorgligt att jag bara har ett och 1/4 år kvar på PeterSven, känns ju som att jag nästan precis började. samtidigt som att det känns som att jag har gått där hela mitt liv. jag är otroligt glad att jag började kolla runt på skolor i sexan, hade jag inte börjat på ps hade jag verkligen inte varit den personen jag är nu. utan gymnastiken och ps vill jag inte ens tänka på vem jag hade varit.

idag har jag varit på stan med mamma. jag åkte dit för att ta spruta och köpa ett par byxor och kanske en vårjacka. det blev inte som vi hade planerat eftersom de hade flyttat tiden för vaccination till imorgon istället, och jag hittade inte alls några byxor som jag ville ha så speciellt mycket. däremot köpte jag en jättefin vårjacka på Vila som var khakifärgad och med knappar fram typ. lite svårt att förklara, men jag gillade den vääldigt mycket. sen skulle vi gå och fika på åhlens, och vem träffar vi där? jo, amalia, allan och marit. så vi satt där och fikade med dem ett bra tag och kommenterade alla människor som gick förbi. haha. och diskuterade schampoo och sånt. nu är vi hemma och jag väntar på att sandra ska komma hit, sen ikväll är det melodifestivalsmys med sandra, frida och ida. eller kanske ida, för hon har varit sjuk :( men duktig som jag är bäddade jag faktiskt ut bäddsoffan och trädde i täcken i påslakan och sånt redan imorse.

nu ska jag inte sitta här och dega längre... vi hörs senare, puss på er! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0