loov (:

ååh, nu har jag äntligen mitt efterlängtade lov! visst, praon har varit helt okej och man vill nästan tillbaka till skolan lite, men loov! det är något speciellt med lov, man kan sova hur länge som helst och sen bara chilla! speciellt nu när ingen annan har lov kommer jag bara vara hemma & fixa och dona med småsaker. dagens lista ser ut såhär; tvätta dräkt, fixa håret i nån rolig frisyr, måla tånaglarna, börja på engelskan, packa upp alla väskor och kolla några hemsidor. dom 4 första har jag redan klarat av, elr ja fixa håret i nån rolig frisyr blev att jag tupperade det och satte upp i en knut lite på sne. det blev inte alls bra, men jag orkar inte göra om det nu.. hahaha. nu ska jag fortsätta med engelskan, jag skriver mer om en liten stund. puss på er! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0