me like söndagkvällar

Imorgon är det skola igen, det har varit väldigt mysigt med helg, speciellt denna. Tyvärr, eller tyvärr kanske inte är rätt ord, men ja, jag gillar skolan. Inte älskar kanske, men det är inte alls farligt att gå dit och lektionerna är inget jag spyr av. That's me. Dessutom så har jag då mina änglar som ger skolan ett extra + oxå. Efter skolan blir det gh och jag kommer hem sent vilket betyder att jag kanske inte orkar skriva något när jag kommer hem, isåfall blir det ett kort inlägg tror jag. Strunt i det nu.

Om 25 minuter börjar Parlamentet och direkt efter det är det Beck. Söndagkvällar sitter jag fastklistrad vid Tv4 från halv nio till ungefär kvart över elva. Det är extra både läskigt och mysigt att kolla på Beck, och allt annat, hemma hos oss eftersom jag verkligen diggar projektorn. Det är lixom lite biokänsla hemma, okej, ganska mycket till och med.

Har ni lagt märke till att jag har börjat skriva med skrivregler här i bloggen? puss på er! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0