mysig lördag :)

nu sitter jag hos frida, vi sitter bredvid varandra med varsin dator i knäet och kollar på tv. hahaha. dagen har varit riktigt trevlig, blev väckt vid halv tio, åt frulle och sånt, sen en lång & varm dusch. fixade till mig & så sen åkte jag och mamma ut  till familia. jag köpte ni vet den gula mascaran och en vit kofta. sen var det modevisning, åke var faktiskt fett cool :D en liten tjej i röd gick oxå, och en massa andra. jag gillade inte dom som gick i underkläder ;S aja, sen åkte vi ner på stan och hämtade upp albin och pappa för att sen åka ut till kenneth som fyller år på måndag. det var fett längesen jag träffade min "låtsaskusin" linnea, men det gjorde jag idag och vi hade fett roligt. hahaha. vi ska gå på knytkalas och bouleturnering, och sen bussresa i maj. vi dampade lite när vi skulle vispa grädde och lägga upp tårtor och sånt. aja, tack linnea för att du gjorde kalaset roligt ;) sen åkte jag ut till frida och ja somsagt, nu är jag här. vi kommer ha det bäst ikväll, hoppas att ni oxå har det :D puss på er! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0