natti (: <3

nu ska jag snart ta och hoppa ner i sängen. det är helt sjukt vad trött man är fast man har lov! okej, imorse sov jag bara till 9 men dock! min plan för imorgon är inte så ifylld. jag ska va på gh klockan 4, that's it. sen ska jag kanske ner på stan oxå innan och följa med frida när hon köper ny mobil & jag kanske ska köpa lite småsaker, får se om jag kan unna mig det. får nog kolla hur mycket jag har kvar på kortet, jag har handlat enormt mycket på sista veckan! eller enormt och enormt men ja, mer än vad jag brukar. sen vill jag ju hemsk gärna ha ett par jeans oxå, får se hur det blir med den saken... har jag förresten berättat att jag har sjuukt ont i min fot? nu har jag det och ingen brydde sig men det gör inget. puss på er! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0