oonsdagen

Idag i skolan var det en lite konstig dag, vi började med svenska och franska som vanligt, på franskan redovisade jag och Frida om Seychellerna. Det gick hyfsat bra, bättre än jag trodde förutom att den var lite kort :/ sen åt vi redan kvart över 11 - köttbullar och potatis, mums. Efter det gick vi bort till stadsparken där vi blev avprickade och sen gick vi på bussen till Malmö och Islamic Center. Jag satt med Fiona och på vägen dit var det två stycken som spydde i bussen, blää säger jag bara! Vi satt och lyssnade på guiden som pratade ett bra tag och sen fick vi se hur det såg ut. Själva moskén var en stol rund sal med massa mattor med en kupol på. Helt vitt på väggarna men taket i kupolen var himmelsblått med vita "moln". Sen åkte vi hem, ingen spydde iaf, tur! Men jag var nära att döda Johan, så jävla jobbig ;O Fiona, Fay, Oliwia, Anna, Sandra och Josse gick av vid milstoplen, och så frågade jag endå Fiona innan hon gick om hon inte hade glömt nåt, och hon bara nää. 5 minuter senare ringer hon.
Jag: Hej,
Fiona: Hej.
Jag: Vad har du glömt? hahha.
Hon hade glömt sin älskade halsduk ;) Vi slutade kvart i 4 ;O ;(

Sen jag kom hem har jag inte gjort så mycket, installerat virusskydd, suttit här & hoppat lite på studsmattan. Skriver nog lite mer senare, puss på er! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0