skivomslaget tar tid!

idag har jag dansat med fay, fiona och oliwia hemma hos fay och fiona :D nu är dansen nästan klar, vi stannar efter skolan imorgon så fixar det sig :) nu har jag kommit hem, sitter och fixar lite med mitt skivomslag. det går faktiskt frammåt (y) imorgon är det redan fredag och sen är det helg som jag älskar :D let's dance final imorronkväll kan man faktiskt inte missa, tror att jag håller på laila nu. annars är det inte mycket planerat i helgen, ska kanske sova hos fridaälsklingen på lördag och sen är det träning och killarna som vanligt på söndag. om inte chicken kommer vet jag knappt om jag vill till killarnas träning, det knyter sig i magen bara jag tänker på det :/ men aja, det får tass. nu ska jag fortsätta med skivomslaget och sen ska jag plugga lite matte, prov imorgon you know. puss på er! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0