soorry.

Förlåt att jag inte har skrivit på flera dagar, men jag har varken hunnit eller orkat.

I tisdags efter skolan följde Fiona med mig hit :) vi bakade muffins, drömmar och chokladsnittar i flera timmar för att sedan gå ut i maria park och sälja till vår klassresa. Det gick helt okej, eller nä. Vi fick 100 kronor var efter en himla massa slit, men jaja. En liten del närmre Liseberg i 9an iallafall :) sen sov hon över här, på kvällen kollade vi på tv och gjorde armband. Tack för en megamysig dag bästa Fiona! <3

Igår, onsdag, vaknade jag och Fiona här och fixade till oss och sånt. Sen bestämde vi oss för att sticka ner till stan och eftersom vi precis missade bussen tog vi en promenad ner. Det tog ungefär en timme, men det var skönt i det fina vädret :) vi gick på stan en stund och kollade på en massa saker. När Fiona tog tåget hem träffade jag Frida en liten stund. Vi gick och kollade igen och jag köpte ett par jeanstrikåer på Vila som jag provade redan när jag och Fiona tittade. Frida skulle på utvecklingssamtal och jag åkte hem. På kvällen kom jag till henne igen och först passade Elin och sen sov hos Frida. Kvällen bestod till stor del av att jobba på franskaarbetet, dock blev det paus till mitt älskade Greys Anatomy.

Imorse vaknade jag då hos Frida, vi åt jättegoda toast till frukost och sen fixade vi till oss och så för att åka ner till stan. Hon skulle till fotdoktorn och jag skulle ha utvecklingssamtal. Det gick faktiskt bra, jag är hyfsat nöjd med mina betyg nu. Det är klart att de alltid kan bli bättre men men... Nu måste jag verkligen göra min matteläxa och sen ska jag hoppa in i duschen tror jag. Imorgon är det först skola och gh, sen ska Josse sova här! :D saknar henne sjuukt mycket, vi har inte träffats på åratal känns det som :/ <3 puss på er! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0