thailand! (L)

just nu vill jag vara i thailand. allaaaa undebara kompisar som man saknar, värmen, maten, inga problem, gympan på stranden och massa massa mer. thailand -08 var det bästa i mitt liv och jag skulle gärna göra om det igen. malaysia och australien och ännumera thailand efter koh lanta var också oförglömligt men just koh lanta har en speciell plats i mitt hjärta, lilla svenska skolan & southern lanta. koh lanta GF elit, vår gympagrupp bestod av mig, louise, emelie, elinore, lovisa, lisen, alice, amalia och jennifer. och våra tränare, annika och malin. vi var på alla tre svenska skolorna och hade uppvisningar. det var sjukligt roligt och på den sista våruppvisningen gjorde jag 3 flickisar själv. jag har ju funderat fram och tillbaka på att byta gympaförening här i sverige, eller kanske helt enkelt sluta på gympa. men jag har kommit fram till att jag inte skulle ha klarat det, gympan är en del av mitt liv. även fast jag inte är duktig är gymnastik något speciellt. det är lätt att vara efterklok, och nu vet jag att jag skulle ha bytt till turn för längesen och blivit bra där. men nu har jag trasslat in mig i fram och kommer nog aldrig ut härifrån. men det är nästan lika bra det faktiskt. puss på er! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0