tidig morgon! ;/

klockan är 09.07, & jag har lov. vad fan sitter jag uppe för!?! jo, det ska jag berätta. jag & fiona ska till stan och shoppa och fika hos fay. bussen går 09.37, om en halvtimme altså men som vanligt har jag varit lite dålig på att bedöma när man ska gå upp på morgonen för att hinna. idag gick jag upp 20 över 8 och det var ju då typ en halvtimme för tidigt. yees... jag hade alltså kunnat sova en halvtimme till folket! men nu gör jag inte det, utan sitter här istället. blev förresten störd imorse igen av telefonen + en väckarklocka som inte ville sluta pipa. that sucks! & vet ni? jag har alltid mobilen avstängd på natten (duktig linnea!) men så nu när jag satte på den stod det sim inaktivt.  fast nu är den normal igen ;D puss på er! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0