trevlig helg folket!

har klarat mig igenom denna veckan oxå. haha.

riktig toppenfredag idag faktiskt, förutom vissa små detaljer.
1. vi fick dansa på idrotten :D
2. matteprovet var lätt :D
3. turkos var jättesöta & duktiga :D
dock så fick jag städa toaletterna, vilket inte var lika trevligt. men jaja, nu kan vi strejka mot det hela nästa vecka, jag menar jag har bara städat 2 dagar av 5 denna.

morgondagen blir nog också trevlig. sovmorgon är väldigt efterlängtad, jatack. vid halv två blir det kalas hos kenneht, jag menar god mat och sånt är ju aldrig fel! sen ska jag sova över hos min lilla bästis ;* mys på det! skriver nog lite innan dess iallafall, puss på er! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0