yesterday.

förlåt, var inte inne på datan på hela dan igår ;O hur överlevde jag? det undrar jag oxå...
om igår hade jag kunnat berätta hur långt som helst men vi tar det lite kort;
jag och frida blev typ utslängda från henne eftersom eva sov, så vi bestämde oss för att åka på cykelutflyk. först åkte vi till skopunkten, jag blev kär i typ några par ballerinaskor. gaaah, jag äälskar ballerinaskor! sen stack vi till stattena och åt på mcdonalds, maah, tjockisar, we know :D sen blev det väla, eller inte väla utan siba & onoff. frida köpte ett singstar och jag köpte guitar hero, som jag sedan cyklade hem med på pakethållaren. det trillade bara av en gång! så åkte vi hem till mig, spelade lite guitar hero och jag fixade till mig. sen stack vi till familjen gunnarsson, länje var oxå där. först typ åt vi och sånt, sen gick vi upp och spelade kotte. jag&louise är bäst för alla som undrade ;) victor och eric var rätt dåliga, eller ja.. det va dom. 2! hahaah.. louise fattar ;) ja & sen åt vi efterrätt och kollade andra chansen, flippade lite. eller mycket kanske. sen kollade vi på deras thailand-film. gaaaah vad man längtar tillbaka. sitta där i soffan mellan louise och emelie och titta på thailandsfilm. lite vemodigt... sen så skulle emelie packa till tävlingen och jag och louise lekte med bratz, så mogna är vi! (y) hahaha, iallafall tack för en sjuuukt underbar kväll! puss på er! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0