07.55

Fredag morgon, veckan har gått ganska fort och det gillar vi!

Som vanligt har jag en massa tid över på morgonen, jag blir inte hämtad förrän 10 över och jag har nog vatt klar en kvart  oxå så... Nu på morgonen ska vi springa 2.7 kilometer, blää! Resten av skoldagen blir nog vanlig, hoppas vi ska få tillbaka våra skivomslag! Det va en månad sen vi lämna in dom, hon ska bara kolla på dom och sätta ett betyg, men hade hon gjort det i onsdags när vi frågade? NEJ! Fett dåligt...

Efter skolan blir det nog en sväng hem till Sandra innan träningen. Ska bli sjuukt göttans att träna, typ två veckor sen nu och det är låång tid. Hoppas på luftkudde eller airtrack, eftersom vi ska va i badminton så är det inte så mycket annat att göra. Och nu när det e sommarträning och det inte va nåt förra veckan så är vi värda det, tycker jag ;)

Jag skriver mer senare, puss på er! <3



en bild på min goa klass när vi hade pyamasdag ;) 8.6 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0