16/5 - lördag

Har ni märkt att jag har börjat bli lite mer aktiv här? ;)

Lördag morgon, skööönt. Jag älskar lördagar. Fast jag blev väckt en massa gånger imorse i och med att både Albin, mamma och pappa var uppe tidigt och alla har redan försvunnit iväg. Så här sitter jag i min ensamhet och nyser, jag glömde ta pollentabletten så det borde jag göra nu.

Dagens planer då; Vid två ska jag och Fiona hem till Fay för att träna på att laga provmiddagen som är på tisdag. Hoppas det går bra, men det gör det nog. Fatta vilka fördelar jag har i HK, jag är med BÅDE Fay och Fiona! Haha, det är nice :) Sen ikväll blir det till Julia med Sandra oxå för att kolla på Eurovision, och sen sa Julia att hon hade planerat och sånt, så vi får väl se vad som händer ;) mysigt mysigt.

Vädret ser väl dock inte så lovande ut, muulet och så börjar det säkert regna. Vi blev ju alldeles bortskämda i april när det var högsommarvärme så nu när det är lite mer normalt så är det tråkigt, buhu :( jag vill ha värme! Men nejnejdå.

Nu ska jag lyssna på Fairytale, Norges bidrag. puss på er! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0