17.04

Nu har jag suttit och pluggat på näringslära typ en och en halv timme, orkar inte mer! Men det är prov imorgon och jag kan inte allt, vilket man tydligen måste kunna för att klara provet. Jag får plugga lite mer ikväll så löser det sig nog, måste bara pausa lite...

Dagen har väl vatt rätt vanlig om man säger så, inget speciellt förutom att Gabrielle är borta!! Snacka om att den tjejen hatade mig, och sen försökte hon fjäska för mig... Men jag är inget fan av henne heller så det är ju rätt lugnt. Hennes fotboll i fredags var ju... Imponerande? Skulle inte tro det, till och med jag hade kunnat va med isåfall, haha.

På bussen påväg hem va både Jackan, McDonalds och Busringaren. Och tre hundar och tre barnvagnar :P

Nu ska jag döpa om lite fler kontakter på mobilen och sen plugga lite till.
puss på er! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0