alexander rybak - fairytale

NOORGE :D ja, eurovision var nog den bästa på länge. Många bra låtar och för en gångs skull rätt låt som vann! Jag gillade Island, Rumänien och några andra oxå men Norge var ju dock den som var värd att vinna. Jag och Sandra ska åka dit och kolla nästa år :D vill vi iallafall, så får vi se hur mycket det blir av det (a)

Kvällen igår hos Julia var jättemysig, tack Sandra och Julia, jag älskar er :*
Jag och Julia sjöng med i Sveriges låt, vi är sjukt bra på opera så alla vet det. Och när Norge hade vunnit hoppade jag och Sandra i bäddsoffan och slog huvet i taket hela tiden, sen blev jag och Julia vampyrer och bet varandra. Efter eurovision fixade vi oss och började kolla på Twilight men orkade inte se klart hela så det gjorde vi är vi vaknade istället. Sen åt vi frulle och efter det stack jag och pappa ut till väla snabbt, köpte inget men, och sen till maxi och nu är jag hemma. Söndagar suger. Vem vill hitta på något? Det är bara att höra av sig, puss på er! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0