en tisdag

Efter skolan (eller mitt i HK-lektionen) åkte jag, Fay och Fiona hit för att plugga. Vi gjorde faktiskt lite, stoolta (H) Sen skulle jag till farbror doktorn, jag ska hämta ut ögondroppar, nässpray och tabletter imorron, värsta knarkaren blir jag ;) När jag kom hem hade dom bakat negerbollar, muums. Så pluggade vi lite mer och åt dom ;) Sen åkte Fay till sina småttingar och jag och Fiona pluggade lite till sen skjutsade jag henne till Maria station och väntade på tåget, sen stack jag hem till Frida och lämnade lite papper, hon är sjuk. Fast hon ska till skolan imorron så vi va ute och gick och pratade lääängee :O Nu sitter jag här, pluggar HK me Fay. Fast jag har tröttnat nu. puss på er! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0