förlåt men...

längesen, jag vet. men jag har faktiskt varken haft tid eller lust.

igår var det julias konfa :) jag åkte till sandra vid 3 så fixade vi oss och så och sen kom josse och frida så gick vi iväg till julia. där var mycket folk och vi åt, gick ut, åt tårta och sen spelade dom andra spel men jag och frida va inte med. sen gick jag och sandra hem till henne så sov jag där och idag har vi (&julia) delat ut reklam och bara tatt det lugnt.

i veckan händer nog inte så mycket, nu när jag bara är på gh en dag i veckan är det ganska tomt. jag till och med drömmer om gympa, det är helt psycho. jag skulle nog aldrig kunna lägga av helt iallafall.

julia, finns här alltid. <3

Kommentarer
Postat av: julia

tack älskling <3<3

2009-05-10 @ 22:15:17
URL: http://breathee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0