hejsan

Nu har jag kommit hem från Fay igen och klockan är redan 16.56, dagen har sprungit iväg från mig! :O

Vi lagade då våra falaflar, det blev väl helt okej men vi var lite för söliga, kanske för att vi diskade mitt i vilket inte är inräknat i tiden, stod och sov när brödet jäste och jag sprang upp och ner och hämtade klämmor och totteband, så ja vi kunde varit snabbare. Plus att vi var helt sega i början. Men iallafall, resultatet blev väl bra, lite kladdiga i mitten men annars så ;) och om ni inte visste det så är den första falaflen rätt god men inte den andra. Och lilla grisungen Fay när vi satt och åt, hon låg ner på två stolar och åt en liten bit bröd som hon höll i handen, tog en tugga gurka, slängde ner resten på tallriken, tog en tugga falafel, slängde ner resten på tallriken osv. Haha, vi hade roligt iallafall. Och Fiona gick runt och sjöng hela tiden, det va ju inte lite jobbigt heller, nejdå. Älskar er endå snyggingar. :*

Nu har jag precis packat så det blir väl lite chill innan jag sticker iväg till Julia. Hinner nog inte skriva mer idag men jag hör av mig imorgon ;) puss på er! <3



bild: gympauppvisning på semesterskolan på saknade Koh Lanta <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0