hela långa fredagen

Hejsanhoppsan!

Dagen får väl beskrivas som ganska bra, springa 2.7 kilometer gick faktiskt bättre än jag trodde ;) lite tack vare Louise på sistavarvet, hade inte hon kommit hade jag nog saktat ner (a) men nöjd? Ja, ganska faktiskt. Kommer inte riktigt ihåg tiden men det var väl inte way to bad iallafall, (hoppas jag?)

Sen hade vi bara engelska och bild, och sen fick vi SLUTA redan 12 :O för i onsdags på soptippen började vi en kvart tidigare och missade en halvtimmes rast, så Per-Axel lät oss sluta tidigare, eller vi fick komma på lektionen om vi ville... Undrans hur många som var där...

Jag och Frida gick en runda i stan, köpte ett par öronhängen ;) jättestora skrikrosa pärlor (a) det är nog lite av mig i ett nötskal tror jag... Sen tog vi en glass på macedonkan för vi hade typ inte ätit nåt, och sen hann jag precis äta upp glassen innan jag gick på bussen till Sandra.

Duktiga Sandra lagade mat till oss, kyckling med wook, gott! Tack Sandy! Sen åt vi en glass till, pratade lite och fixade till oss för att åka på träningen!

Vi fick igenom att köra luftkudde, whaaaaoo :D fast efter ett tag pallade vi inte mer, det blir lite långtråkigt, så vi lekte med en pilatesboll och åkte hem en timme tidigare. Sinnessjukt egentligen, träning en gång i veckan och vi skiter i en tredjedel? Nu ångrar jag mig lite...

Iallfall, sen hem och laga tacos, äta och sticka hem till Vera med usb-sladden och sen fastnade jag ju där lite som vanligt :P faktiskt ett tag sen jag verkligen snackade med henne. Love u hunny! <3

Världens tråkigaste kväll framför mig, eller Vera kommer kanske över men det är inte säkert. Skriver kanske igen lite senare om det finns nåt att skriva om :P puss på er! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0