hos julle

Nu har jag stulit Julles dator lite, hihi. För hon och Sandra sitter och kollar Robinson fast egentligen kollar vi på Harry Potter men Sandra blev lite bölig för att hon inte fattade något, hon får väl skylla sig själv om hon inte har sett dom andra, höhö. Min mage håller på att spricka, vi har ätit pizza och pommes, gottgott men jag va inte ens hungrig från början och nu är jag proppmätt! Om drygt en halvtimme börjar Eurovision och vi ska förflytta oss ner i källaren snart. Och vi kommer bli tjocka, för vi har massa chips och dipp och läsk och allt sånt. Ha det så bra ikväll så skriver jag mer imorgon :D puss på er! <3



väldigt söt bild på mig och Julia innan ekebo för ett tag sen ;)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0