imorgon har jag namnsdag (a)

Dagen började bra, lacrosse (stavning?) på idrotten, riktigt roligt faktiskt :D hade aldrig testat det innan men nån gång måste va den första och jag var inte bäst men det va kul! På engelskan läste vi, min bok, the giver, verkar rätt bra, men jag hade aldrig pallat leva så. De måste be om ursäkt för allt och alla regler måste följas strikt och så är det sånna cermonier varje år, typ nu är du en fifth och sånt.. knasigt, menmen. Sen hade vi svenska, börja göra pararbete om en i franska revolutionen, vi lottade och jag kom med OLIWIA :D vi fick George Jacques Danton :P Efter maten va det HK-prov, gick nog rätt okej. När vi va klara me provet fixade vi med powerpointen till redovisningen och efter skolan tog jag och Fiona hål i öronen :D eller jag tog bara i ena, men ja.. Bild kommer sen :) Efter det gick vi till McDonalds och åt glass, jag, Fay och Fiona. Sen gick jag och Fay en runda på stan och sen blev det åka hem och UT & JOGGA :O nästan 3 kilometer om jag har tänkt rätt ;)  inför på fredag när vi ska springa 2,7 km :P

Nej, nu ska jag äta :) riktigt hungrig... puss på er! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0