it's not called gym-nice-ticks!

Innan började jag kolla på stick it, världens bästa film :D vet inte hur många gånger jag har sett den, tappat räkningen (a) och det var sjukt längesen jag såg den nu men jag kan fortfarande de flesta replikerna :D

Ja, jag satt här i min ensamhet och då sa mamma att jag skulle komma ner för Matilda va här? Jag bara what, känner jag nån Matilda. Det visade sig vara Matilda Yttergren för Albin har vatt med dom i deras torp i helgen, så lämnade de väl honom här och så, och när de skulle åka igen startade inte bilen. Så de fick vänta på en sån bärgningsbil och när den kom så Matilda bara; Albin kom, last grejjamojjen har kommit! Haha, gulligt!

Så nu har dom stuckit och jag ska fortsätta kolla på stick it :D


Kommentarer
Postat av: jacqueline

åh ja! älskar den filmen :D

2009-05-23 @ 00:18:26
URL: http://circo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0