leedig!

Så skönt att va ledig, har sovit till halv 10 och det händer inte så ofta nu för tiden. Men det är iallafall riktigt skönt att vara helt utvilad! Dagen kommer att gå åt mestadels till plugg men jag ska även sticka ut och springa en liten runda och sen ska vi ju till Josse ikväll :D roligt roligt! Och vet ni vad? Jag har värsta nedräkningslistan, kolla här;
Uppsala: 8 dagar
Skoldagar kvar: 14 (och sen ska vi till Ven och ribban cup och sånt)
Dagar till skolavslutningen: 22 (räknat med idag)
Sen till USM är det 16 dagar, vet inte riktigt om jag ska dit än men det hoppas vi på! :)
Tills jag får ta ut öronhänget: 35 dagar, men palla bry sig, jag ska ta ut det tidigare :)

Nu ska jag sticka ner och äta frukost, puss på er! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0