linnea dagen idag! :)

Det första vi gjorde imorse var att åka till soptippen, mysig som få... eller inte, fyfan vad där stank! Och så skulle vi rita ett himla kretslopp och vi jobbar inte ens med kol längre? :S

När vi kom tillbaka till skolan va det franska, matte och sen mat och svenska. Eller svenskan va typ svenska/matte och vi fick göra lite vad vi ville så jag och Oliwia gick till biblioteket men det hade tydligen hela 8:4 oxå bestämt sig för att göra och eftersom vi jobbade med samma sak så fanns det ju ingen bok kvar till oss, och det fanns ju knappast en bok om George Jacques Danton. ? Men vi satt där lite och jobbade, eller nej det gjorde vi inte men endå. Kunde gjort.

HAHA, sen innan mentorstiden var jag, Fay och Frida däruppe. Så Fay bara; jag går nu, hejdå. Jag bara men tänk om vi inte ses mer idag då? Och hon bara vill du ha en kram och jag bara ja. Så jag vet inte hur vi lyckades men vi låg iallafall i en hög på golvet ganska snabbt... Som vi skratta, hahaha. Sen kom jag på att vi nog hade börjat så jag sprang ner och där satt min lilla mentorsgrupp och vi skulle skriva ner fem saker vi mådde dåligt av? Lite stört, sen fick vi sluta tio minuter tidigare.

När Frida hade spelat klart sitt piano så skulle vi CYKLA hem, jag vet att vi är duktiga! Och när vi va mitt på gröningen började det ösregna, det va lixom inte bara regna utan himmlen typ öppnade sig och sen började det hagla oxå... Jippi... När vi kom hem till Frida var vi måttligt blöta.

Nu är jag hemma igen, det var tänkt att vi skulle plugga hos Frida men icke. Sällan? Nej. Jag är faktiskt lite duktig och letar upp fakta till pararbetet och jag ska nog fortsätta med det, om en kvart är det Greeys :D puss på er! <3


Kommentarer
Postat av: Faaay

linnea, jag älskar dig :D <33

2009-05-13 @ 22:30:55
Postat av: Faaay

linnea, jag älskar dig :D <33

2009-05-13 @ 22:31:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0