liten sammanfattning av en lång helg.

...som jag har spenderat i GA-hallen.

Fredag: Uppvisning, var mest med killarna, och duktiga var dom! Gick bra för min egen del med, vi dansade fristående och körde trampett och air track, kul! :) Min badmössa åkte av hela tiden :P Fay, Fiona, Josse och Kajsa var där och kollade :) Direkt efter det åkte vi ut till Jonstorp och Louise med familj! Åt grillat och hoppade en massa på studsmattan och sen sjöng lite singstar ;)

Lördag: Vi samlade ljusblåa laget (Turkos hade 2 lag och olika dräkter) klockan 8 (!), värmde upp och förtränade och sånt, först körde de plint och trampett. Kunde gått bättre, men det är trots allt deras första tävling. 5,25 i plint och 5,65 i trampett om jag inte minns helt fel ;) Sen matta, 6,7 tror jag (?) Sen kom mörkblåa laget, uppvärmning och förträning och sen matta. 7,3 vilket var helt okej :) Kommer inte ihåg poängen i hopp, vi kom iallafall inte till final men det hade vi ju inte räknat med heller :P Efter det var det snabbt hem och till Fridas konfa. Fyfaaaan vad Helene var jobbig säger jag bara! Haha, men jag och Eva kan ha kul åt detta i år nu ;)

Söndag: GA-hallen 8.00 igen, uppvärmning och förträning för killarna. På tävlingen var det matta först, 7,7 blev poängen och de körde bra :) I hopp blev det något lägre, kommer inte ihåg siffrorna. Slutade på 4e plats (av 4) men det var riktigt bra för att vara de flestas första tävling! De lydde och satt stilla och sånt oxå, stooort beröm! Vi själva tävlade ju i mix oxå, bara på skoj, men det gick jättebra! 9,05 på plint och samma i trampett och 9,2 på matta. Virre på 3 varv, hehe :) 27,3 i slutpoäng för er som inte hade räknat ut det än :) Sen mixade killarna med Rosa, lag 2 (som jag och Frida hade hand om med Alice och Caroline) kom 3a! Lag 1 kom 5a, oxå jättebra! Vi hade iofs bara en kille på varje varv, men men.. Oliver va med på de flesta, riktigt duktig han har blivit! Kul!

Det var min helg det ja... puss på er! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0