orkar inte mer.

Jag orkar verkligen inte med skolan längre... Skönt att det bara är 15 skoldagar kvar till sommarlovet, maah! Och 14 för mig, för jag ska till UPPSALA till gymnastik SM :D men ja, somsagt jag pallar inte. Och då är det endå jag, som faktiskt gillade skolan innan men nu känns allt bara hopplöst, får jag inga MVG denna terminen så känns det som att det verkligen är omöjligt, hur mycket jag än gör! Jag har lust att bara skita i allt och få IG, det gör lixom ingenting, jag orkar inte. Det är inte bara det att jag inte vill, utan det bara blir för mycket, nästa vecka har vi 3 prov och 3 redovisningar och veckan efter det är det 2 redovisningar... Yääy, good luck to me. Hur har de tänkt att man ska hinna med att plugga på allt!? Det går inte att prestera bra på 8 saker på 2 veckor, det funkar lixom inte så. Inte ens när man börjar i tid. Så det blir endå lönlöst i slutet, varför ska man hålla på som en galning och köra slut sig helt precis innan sommarlovet!? Då ska det va lite lugnt, men nej för det som inte lärarna har hunnit stoppar de in nu i slutet. Och justde, det blir 9 saker för vi har ett arbete kvar i teknik som vi inte ens har börjat med. Jag orkar inte. Ska jag bara lägga mig och dö och skita i allt? Allting dödar mig, tack för att ni finns S&J&F&F&V, ni är allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0