skolaaaa snart

åh, skola igen, jippi. jag längtar ju så mycket efter att komma dit. eller inte. men det är iallafall bara en dag till att genomlida (veckans värsta!) sen är det långhelg, ska bli skönt! men det lär bli plugg då också tyvärr, annars kommer jag faila totalt på allt.

inatt drömde jag att jag träffade blondinbella på väla, hon satt där vid grafitti cafe med sin bästa kompis och sin dator. sen drömde jag att olga typ skällde ut mig för att jag inte tog skolan seriöst och sånt, och jag menar det känns ju lite fel. så typ dampade jag lite på henne och sånt, sen kommer jag inte ihåg mer. 


 
någon random bild, ögonfransböjaren är jag och spiken är skolan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0