sommar! :D

Duktig som man var stack man ut och sprang innan frukost, för det har Cimmy sagt att man ska ;) inte för att han brukar ha rätt men endå. Ja och så iallafall så när jag bara hade en liten bit kvar kom två stycken ridande på hästar och nästan precis när jag skulle springa förbi dom så bara ramlade jag! Rakt ner på marken, så sjukt pinsamt. Och dom bara: gick det bra? Jag bara ja, och dom bara vad bra då. Så fortsatte jag springa lite men sen gick jag sista biten för jag hade faktiskt ont i mina knän som jag skrapade upp :( så kom jag att tänka på en sak, fan vad coolt endå, att man har sånna reflexer så man sätter i händerna när man trillar. Faktiskt.

När jag kom hem så la jag mig ute i solen och har legat där nästan två timmar nu, göttans! Det är nästan högsommar nu, jag har bara bikiniöverdel och koooorta shorts på mig. Men duktig som jag är har jag läst lite i engelskaboken oxå, och nu ska jag ta med mig franskaböckerna ner och fortsätta plugga. Ja måste man så måste man, även om jag har lust att bara skita i allt... Skriver sen innan jag sticker iväg, puss på er! <3



lilla svenska skolan koh lanta <3
louise <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0