söndag kväll = :(

Gaaah, jag får panik på söndagar, helt seriöst! Tråkigt väder, studsmattan är sönder, orkar inte förflytta mig nånstans, inget kul på tv och jag har gått igenom allt som går på datan, känns det som iallafall.. Och nu är jag uttråkad. Ja, vilket jag har vatt hela dagen sen jag kom hem men...

Vad händer i veckan? Det blir nog ganska mycket plugg, och sen är vi ju lediga torsdag och fredag så det blir långlånghelg :D på torsdag ska jag och lite annat folk hem till Josse som fyllde år för ett tag sen, ska bli kul ;) annars är det inget planerat men det ska väl gå att ändra på hoppas jag. I skolan är det inget speciellt förutom provmiddag på tisdag som jag ska träna på en gång till imorgon. Vi måste få mvg. puss på er! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0