städning here i come, tjohej.

Lite bränna har man fått idag (a) men nu försvann solen, mindre nice. Så jag gick in och målade om naglarna istället, rosa igen såklart! :D Ikväll ska jag ha rosa öronhängen oxå, och så är det rosa på linnet ;) och kanske rosa ögonskugga fast jag tror inte det. Jag lägger in bild sen när jag har duschat och fixat till mig :*

Nu ska jag snart damsuga hela huset, jag är själv vilket är sköönt. Och eftersom pappa inte orkade damsuga innan så ger han mig 50 spänn om jag gör det, lite mer pengar till klassresan japp!

Sånnahär dagar är riktigt sköna, jag har legat ute i solen hur länge som helst känns det som men endå varvat det med lite plugg oxå, så jag har varit duktig med, fast utan att det har blivit för tråkigt. Och när man blir uttråkad hoppar man lite på den söndriga studsmattan, men den funkar ju så! Och sen har jag faktiskt städat mitt rum oxå, ännu mera duktig!

Nej nu ska jag bli klar med naglarna och sen börja damsuga, puss på er! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0