stan & träning

Fiona kom hit och så gick vi igenom engelska glosorna någon gång, jag tror (och hoppas!) faktiskt att några fler har satt sig nu. Sen gjorde vi lite mat, wook med kyckling och pasta, gott! Vi fick snabba oss lite för att hinna med bussen, vilket vi faktiskt gjorde, en senare än tänkt men... Så stack vi ner till stan :) gick runt en massa, jag köpte en rosa body och ett par beiga shorts :D sen fikade vi på espresso house och gick i några affärer till innan vi stack upp till GH.

När vi kom dit bestämde vi oss för att vi bara skulle träna till sju idag oxå eftersom vi inte var så många och så. Men vi körde air track, skojjsigt! Det blev flickis salto, flickis flickis och handvolt frivolt för mig, tävlingskraven på RM. Det skulle faktiskt kunna gå att få ihop ett lag, många kör flickis nu, med pass dock men det är endå framsteg att vi har många som kör och vissa kör till och med utan pass :) Sen plockade vi fram till raketen oxå och skulle köra lite frivolt öppning där typ men trampetten var jättemjuk och så... Så det sket sig lite, men det gör inte så mycket.

Nu är jag hemma, har precis duschat och ätit. Det blir en lugn kväll för mig, jag är redan jääättetrött så det blir nog tidigt i säng oxå. Absolut noll planer imorgon förutom att plugga, maaaah, jag orkar inte! Men men, det är mindre än tre veckor till avslutningen nu och om en vecka är jag i Uppsala! puss på det :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0