tjohej gladedag :)

Idag var det en helt vanlig dag faktiskt, sällan va?

Började med idrott, inne fortfarande, vad fan är det? För att Mudde skulle va ute med 8:5 så kunde inte vi va det, nejnejdå. Men aja, hade ultimate, rätt kul faktiskt ;) jag har börjat ändra inställning till idrott, hoppas det syns i betyget oxå! Annars blir jag sur :P Sen engelska, muntligt prov. Ooj vad svårt. Inte. Svenska, jobba med arbetet. Och sen lunch, jag & F&F gick till McDonalds med tanke på att det var laxpudding typ, träffade Susanne där ;) hon tyckte att vi skulle äta i skolan men när jag sa vad det var så tyckte hon det va okej :P sen HK-redovisning, gick bra :) hoppas faktiskt på MVG i HK med tanke på min grupp och hur duktiga vi har vatt! Vi har lagat thaimat till hela vår grupp och när vi kom till skolan säger Elin och dom att vi inte får ha det för det e nötter!? Men det fick vi för Cimmy ;) sen fick vi sluta tidigare, typ en timme och en kvart men vi satt kvar i skolan och jobbade lite, sen gick Fay och en liten stund senare jag & Fiona oxå. Men jag hann göra två sidor i powerpointen och läsa i engelska boken! Så gick jag och Fiona till McDonalds igen och köpte mc flurry marängswiss, den var god! Träffade Fanny lite snabbt, det va längesen :( <3 på bussen hem läste jag ännu mer i engelska boken, duktiga jaag. Så nu är det inte så mycket kvar! Och denna infon var väldigt onödig. Nu ska jag göra klart min labbeskrivning som ska in imorgon! puss på er! <3

vet ni varför linnea är glaad idag? för att shiralee ska till sm :D:D:D:D:D<3<3<3

Kommentarer
Postat av: shiralee mcgowan

haha, du är så söt. :D tack än en gång för helgen <3

2009-06-01 @ 22:10:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0