uppsala i helgen :D

Har inte tid nu, som vanligt. Så det blir ett kortis inlägg, tro det eller ej men Linnea fick MVG på sitt matteprov! Får jag inte MVG i matte så blir jag sur på PAK, jag har tjatat dessutom! Haha, annars har dagen varit lugn, sista lektionerna franska revolutionen innan redovisningen och vår är way to short. Aja, får fixa det på något sätt eller nåt... !? Kom hem för 20 minuter sen och har hunnit slänga iväg labbrapporten till Per-Axel oxå, tjoheeeeej vad jag är duktig. Förresten, betygsnack med Helena, gick sjukt bra :D VG i båda, och hon sa att jag bara går hur mycket frammåt som helst i svenska och att om jag fortsätter såhär så kan vi nog trolla fram ett annat betyg nästa termin ;) hehe. Nu ska jag slänga ner allt som jag ska ha med till Faysi i en väska, jag, Fiona och Oliwia ska fixa oss hos henne innan discot ;) så ska sticka om en timme igen. I helgen blir det Uppsala = ingen blogg. Så ni får ha det så fint och så har jag säkert en hel del att skriva om på måndag istället ;) puss på er! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0