and you can't get another try.



Godmorgon, idag tar jag den sena bussen eftersom vi inte ska ha idrott, GÖTT. Men istället för att ställa klockan senare ställde jag den på 07.00 och snoozade istället, mycket skönare. Jag har blivit en snooze människa, innan tyckte jag bara att det var skönast att gå upp direkt, men ligga och dra sig 20 minuter till är ju helt sjukt skönt. Ja, iallafall. Efter skolan idag ska jag upp till Väla med farmor och köpa present till mig, jag antar att det kommer bli något i klädväg :) sen fick jag ju ett presentkort på vero moda med, så jag ska leta upp något där med. Så förhoppningsvis kommer jag hem några klädesplagg och kanske ett par julklappar rikare, hade varit ganska skönt att börja redan, men vi ska inte förhasta oss med julen, jag ska ju hinna fylla år först :D när man bläddrar i studieplanen är det bara en sida kvar till jag fyller 15! 10 dagar idag faktiskt, rätt ballt egentligen. Det betyder att pappa fyller år om två dagar också. Vi hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0