before i know what it feels like.

Uppdatering, jadååå (Y)

Iallafall, helgen har spenderats med Frida, hon sov här i fredags, sen tävlade tjejerna i Höganäs i lördags. Det gick väl helt okej, 7,95 i matta och 7,6 i hopp, vet inte placering eftersom det fanns tre pooler och det var liksom sammanlagt. Fast det var cuper också så det var liksom en vinnare i varje gren.

Sen sov jag hos Frida på kvällen, vi tittade på greveholm och get smart. Älska greveholm japp japp japp. Igår var det träning, gick bra. Och sen släktkalas. Jag fick en tunika, ett par tjocka strumpor, en ring, vero moda presentkort, ett linne och smink typ. Sen ska jag ut till väla med farmor imorgon och försöka hitta något fint med :) och på kvällen åkte jag och Vera med ut till GH och kollade på Agnes och Molly när de tränade.

Nu har jag precis skrivit ett personligt brev som vi ska lämna in idag, jag fattar noll men det är nog lugnt va. Idag ska vi till Filborna på gymnasiebesök, så hela förmiddagen går åt till det, sköönt. Haha. Slipper dubbeltimme i NO, tackar vi inte nej till. Efter skolan är det GH som vanligt. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0